La imaginació és el llapis del nen que escriu les millors aventures mai explicades
dijous, 3 de març del 2011
PRÀCTICA 13. CREACIÓ COPY.
Informació extreta del llibre Web Copy that sells de Maria Veloso. Fer copys a través del millor mitjà de comunicació actual, Internet.
CONÉIXER
o Objectiu: que és el que pretén vendre la web o l’anunci amb el que treballem
o Audiència: Conèixer a la perfecció el públic a qui ens dirigim.
o Producte o servei: Tota la informació sobre allò que anem a vendre.
PREGUNTAR-NOS
o Quin és el problema? Escriure quin és el problema que respondrà el nostre producte.
o Per què no està resolt? Escriure quina és la raó per la que el problema encara no està resolt. Identificar l’arrel del problema, les vegades que s’ha intentat resoldre i per què encara no s’ha aconseguit fer-ho.
o Què és possible? Escriure com seria la vida de l’usuari amb el problema resolt.
o Què és diferent ara? Escriure sobre la empresa i què és el que ens diferencia dels altres.
o Què hauria de fer ara? Escriure sobre el que volem que facin els usuaris (trucar, informar-se, enviar e-mails, etc).
EXEMPLE
Publicitat de Sevilla molt interessant.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada