La imaginació és el llapis del nen que escriu les millors aventures mai explicades
dijous, 24 de febrer del 2011
PRACTICA 12. ANALISI COPY ELS TEXTOS DE LA PUBLICITAT
PRÀCTICA ANÁLISI COPY. ELS TEXTOS DE LA PUBLICITAT.
NESCAFÉ
El tema general del text
¿Frío? Tómate una taza de... Nescafé. Compartiendo contigo.
Els beneficis emocionals proposats en el text
l sentiment de fred alhora de formular la pregunta dona una transmissió en el missatge associat amb les emocions.
L’objectiu de la comunicació
La pregunta imaginària dona lloc a fer funcionar el cervell del client.
L’estructura del text.
La utilització de la interrogació provoca un mètode molt útil en publicitat com a tècnica de relació amb el públic i de interacció.
El ritme d’exposició, de lectura.
L'oració es divideix en dues parts. La pregunta i la solució a aquesta pregunta ( Tienes frió? Tómate una taza de Nescafé) I la frase afirmativa que transmet seguretat firmesa. Compartiendo contigo. Que dona sensació familiar i calidesa.
MCDONALS ORIGINAL
El tema general del text
Cartells sobre d'on prove cada tipus de patata, cuita de forma diferent.
Els beneficis emocionals proposats en el text
La visualització en el tipus de lletra dona joc amb la forma de la publicitat.
L’objectiu de la comunicació
El text és breu i representat en forma de nota.
L’estructura del text.
És senzilla clara i llegible.
El ritme d’exposició, de lectura.
No són oracions sinó detalls còmplices de la imatge. Per tant, el text és un suport de les imatges per ajudar a la comprensió de l'anunci, centrat en la imatge.
CHÉ REVISTA
El tema general del text
Let us keep on dreaming on the better world "Vamos a seguir soñando en un mundo mejor".
Els beneficis emocionals proposats en el text
Textualitzar les sensasions i les imaginacions de l'home
L’objectiu de la comunicació
Fer una assocació en el client sobre la figura de la dona. Apetecible.
L’estructura del text.
L'oració és massa llarga però corrobora el que la imatge intenta demostrar. Somiar, il·lusionar, gratificar l'home o les persones atretes per la figura d'una dona.
El ritme d’exposició, de lectura.
L'afirmació representa un ritme equilibrat sense cap preferència en les paraules del sintagma.
DECATHLON
El tema general del text
Better gear, Better of
Els beneficis emocionals proposats en el text
Competència, victòria i èxit esportiu.
L’objectiu de la comunicació
Fer una assocació en el client sobre la competivitat sobre el treball en equip, on s'associa l'empresa.
L’estructura del text.
L'anàfora és un element presencial en aquesta estructura, ja que està demostrar que la seva utilització provoca una facilitat superior de ser recordada.
El ritme d’exposició, de lectura.
El ritme va en émfasi i utilitza una reafirmació per a poder corroborar o donar una seguretat al copy. El millor equip. El millor.
DUREX
El tema general del text
Si, s, si, si... siiiiii!
Els beneficis emocionals proposats en el text
Textualitzar les sensasions del plaer durant l'acte sexual.
L’objectiu de la comunicació
Fer una assocació en el client sobre el plaer en forma de text.
L’estructura del text.
No es tracta d'un sintagma sinó d'un connector afirmatiu en el que transmet també positivitat i incitació a la continuació d'una stuació o cosa.
El ritme d’exposició, de lectura.
El connector representa un émfas en el últm sí. La seva repetició provoca també un camí cap l'èxtasis final de l'oració.
MCDONNALS
El tema general del text
El placer del momento
Els beneficis emocionals proposats en el text
La paraula plaer aporta un sentiment de satisfacció l' oient i dona joc a la imatge de l'entrepà.
L’objectiu de la comunicació
Aportar al client aquesta satisfacció com a punt d'atracció amb la imatge.
L’estructura del text.
Sintagma senzill breu i concís
El ritme d’exposició, de lectura.
La paraula plaer es la base de l'oració.
Sense text
Els beneficis emocionals proposats en el text
Exemple de McDonnals sense text
L'objectiu de la comunicacio és profunditzar amb la imatge amb els elements primaris que porten els entrepants, donant una forma de la vaca, l' animal utilitzat pels béns dels seus productes.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada