Campaña de comer fruta 2009.
Veu: Les campanyes d’aquesta pàgina web tenen com a objectiu donar una veu coneguda de persones i ciutadans amb un perfil on el públic es pugui sentir identificat.
Emoció: Transmet una sensació de comèdia degut a l’ús de les figures retòriques per a donar una rima als seus arguments i Aixa provocar un enllaç amb les ments del públic. Una tècnica per a que ells puguin recordar la campanya i Aixa també el producte.
CocaCola.
Veu: El testimoni del fill defensant a la seva mare per a que l’agafin a una oferta laboral. La veu del fill indispensable per la trajectòria de l’anunci.
Emoció: Les paraules juntament amb una veu segura i sincera, transmet l’estima de la seva mare i aconsegueix amb els seus elogis el lloc d’una oferta laboral.
Comercial tonyina.
Veu: Utilització com a part original del espot, ja que li dona una sensació surrealista al veure parlar al melic de la dona que està menjant Spaguettis.
Emoció: El melic passa per sentiments de tristesa i inestabilitat en veure que la seva “mestressa”, la propietària del seu cos no decideix menjar allò que a “ell” li ve de gust. Els plors són protagonistas d’un moment de comèdia en l’anunci.
Telecom global
Veu: Se li dona una veu d’una adulta de 15 anys a un bebé que encara no sap pronunciar el típic “Papa – Mama” propi de la seva curta edat.
Emoció: Sensasió de impacte en relacionar la veu amb el cos del bebé i a la vegada comèdia per asociar- les. La seva estrategia és l’impacte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada