diumenge, 20 de març del 2011

PRÀCTICA 15. PUBLICITAT EN DESACORD



Aquesta publicitat pertany a la revista Cosmopolitan. Comodynes patrocina un broncejat artificial en un temps rècord. Com bé veieu, el noi es presenta en un pla general i com a únic protagonista de l'espot, sota un fons càl·lid de tonalitats crema, ocres i grocs. El noi, a part de ser guapo, amb un cos envejable i mostrant a la llum els seus "dots artificials" de gimnàs, cau en la peculiaritat de ser moreno, és a dir, de ser de raça morena.
Així doncs, veiem la ridícula associació del color de la pell del noi guapo moreno de naturalesa, amb el patrocini del producte, un broncejador.

Tot i ser una postura totalment subjectiva i personal, no podia evitar passar per alt aquest anunci que, si més no, no aconsegueix un altre objectiu publicitari a part del trement IMPACTE que qualsevol usuari té en veure una compareixença d'aquesta magnitud, d'aquesta "qualitat" professional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada